ساریناسارینا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

سارینای مامان و بابا

درد دل در هفته 36 زندگیت عسل خانوم

1392/6/5 3:10
نویسنده : مامان سمین
229 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر ناز و مهربون مامانیقلب

حالت خوبه؟ عزیز دلم وقتی توی دلم تکون میخوری حس میکنم با تمام وجود دلم میخواهد برایت مادری بی نظیر باشمقلب 

آخر تو نمیدانی که چقدر منتظر دیدن روی ماهت هستم خیلی خیلی خیلی دلم برات تنگ شده با این که تو دل خودمی و کنارم ...لبخند

البته گاهی احساس میکنم که وقتی از وجودم در آیی و ازمن دور شی دلم بیشتر برایت تنگ میشود ....

خلاصه مانده ام که دعا کنم بمونی یا بیای بیرون کنارم باشی عزیز دلم ...

این روزها حال من و پدرت خوب است باور کن برای آمدنت کلی زحمت کشیدیم بابا جونی که هیچ وقت حوصله خونه تکونی نداشتو و همیشه با خبر کردن یک کارگر و فرار کردنش به اداره خودشو راحت میکرد الان چند روزه حسابی کمکم کرد و با هم خونه رو برای ورودت تمیز کردیم عشقم... این روزا بابا برای جفتمون خیلی زحمت میکشه و حسابی به دختر گلش میرسه و خلاصه نمیزاره که من دست به سیاه و سفید بزنم ...قلب آخه تو رو خیلی دوست داره و از هیچ تلاشی برات دریغ نداره عزیز دلم ، مامان جون الان تو وارد 36 هفته از زندگیت شدی و دیگه حسابی بزرگ شدی ماشاالله و من کند و سنگین شدم به طوری که راه رفتن برام سخت شده و از زمین به سختی بلند میشم اما مطمئنم همین که تو رو سالم توی بغلم ببینم خستگی از تنم در میره ... بوووووووووووس از طرف مامان سمانه و بابا مرتضی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)