ساریناسارینا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

سارینای مامان و بابا

خبر مادر شدن

1392/3/5 15:15
نویسنده : مامان سمین
173 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان سلام جیگر مامان حالت خوبه عزیزم؟؟لبخند وااااای مامانی دیروز از وجودت تو وجودم آگاه شدمممم قلبدیروز اولین و قشنگ ترین حس دنیا رو تجربه کردممم من دیروز (27/10/91) مامان شدمممقلب

نی نی خوشگل من این خاطرات مال توئه، مال تویی که یه روزی، یه ساعتی، یا لحظه ای با خودت فکر کنی که چرا مامان چرا تو رو به دنیا آورده و چقدر دوستت داره عشقممم.

مامان جون وقتی از وجودت در درونم آگاه شدم خیلی خوشحال بودمو خیلی خوشحال هستم خوشمزهعزیزم حس پرورش یک انسان از وجود خودم در وجودم مرا به به ذوق زیادی تشویق میکند لبخندوقتی که حس میکنم معجزه ی خداوند  در درونم شکل میگیرد...از خوشحالی بال در میآورم فرزند نازنین عزیز تر از جانم قلب

خوب بزار از مامانو بابا برات بگم منو بابا 4 سال پیش ازدواج کردیم و هر دو سخت مشغول کار کردن بودیم امسال و به تازگی حس خوب مادر شدن در درونم پرورش پیدا کرده است و به همین علیت تصمیم گرفتیم تو رو از بهشت بیرون بیاوریم عزیز دلم الان تو در هفته 5 زندگی هستی وقتی حس میکنم تو اندازه ی یک دانه ی کنجد در درونم هستی خیلی حس خوبی پیدا میکنم ... حس وجود یک موجود ناشناختهسوال

خیلی دلم میخواد زودتر برم دکتر و تو رو تو صفحه نمایش سونوگرافی ببینم قلبمتفکرنفس مامان تو به اندازه یه مژه ی منی اما من عاشقت هستم و قلبم برات میتپه نینی من دوست دارم خوب تو شکم مامان بمونی و رشد کنی و به منم وقت بدی تا آماده بشم عزیزم و من هر لحظه برای وجودت خدا رو شکر میکنممممم .... این هفته قلب تو داره تشکیل میشه، ایشالا قلب تو سالیان سال بزنه عزیزکم و اون قلب مهربون و نازنینتو کسی نشکونه ... الهی مامانی قربون اون قلب مهربونت بشه ایشالاااا

بووووووووووووووسسسسسسسسس عزیز دلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)