ساریناسارینا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

سارینای مامان و بابا

سال 1393

1393/1/25 2:03
نویسنده : مامان سمین
213 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم ...

دیگه حسابی برای خودت خانوم شدی مامان جون ... ببخشید کع انقدر دیر به دیر میام وبلاگتو آن میکنم ولی واقعا شما دیگه وقتی برای من نمیزاری عزیزم امروز 7 ماهت تموم شد عزیزم عید امسال که 15 روز تعطیلات رسمی بود هفته اول موندی تهران و شما با اقوام دیدار کردی البته دیدار که چه عرض کنم !!!! هر کی رو میدیدی فوری بغض میکردی و گریه سر میدادی وااااااای که بعضی موقعها دلم میخواست زار بزنم .... هففته دوم یکم عادی تر شد چون یکم عادت کردی رفتیم سمنانو به فامیلای بابا سر زدیم که البته بغل کسی نمیرفتی و فقط تو بغل خودم بودی و روز سیز ده بدر رفتیم شهمیرزاد و شما بیشتر لحظاتو تو ماشین سپری کردی عزیزززم اینم عکسای اولین عید قشنگ ترین سین دینا سارینا جونمممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)