ساریناسارینا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

سارینای مامان و بابا

شنیدن صدای قلب نفسم برای اولین بار

1392/3/5 15:31
نویسنده : مامان سمین
138 بازدید
اشتراک گذاری

سلامممممممم سلامممممممممم صد تا سلام به روی  ماهت عزیززم بغلحالت خوبه عشقم؟؟

امروز (25/11/91) با بابایی رفتیم سونوگرافی صدای قلب قشنگتو شنیدیم قلبخوشمزهمامان جون نمیدونی چقدر از شنیدن صدای قلبت و دیدنت تو صفحه مانیتور خوشحال شدیم منو بابایی بغضمون گرفته بودخجالت اصلاااا فکر نمیکردم انقدر عاشقت بشممم ولی خیلی زیاد عاشقت شدم خیلی زیادقلب وقتی صدای قلب کوچولوتو شنیدیم برات کلی دعا کردم که الهی همیشه تو زندگیت خوشبختو خوشحال باشی فرشته

قلبت در دقیقه 163 مرتبه میزد و قدت 18 میلیمتر بود فدای قد و بالات بشم من لبخندو 8 هفته و 2 روزت بود و رشدت الحمدالله عالی بود و 2 روز هم از سنت بزرگتر بودی ... مامان جون بمون تو دلم و حسابی رشد کن تا بزرگ بشی من مواظبتم عشق من و اینو همیشه یادت باشه که بزرگترین نعمت خداوند انسانیت و قلب مهربونه مامان جون همیشه با همه مهربون باش و انسانیت رو فراموش نکن مشغول تلفنراستی مامانی شما الان اندازه ی یک بادوم هستی قربونت برم من خیلی دوستت دارم

بووووووووووووووووووووووووسسسس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)